Quantcast
NEW! Smartphone App Directory Recent Deaths



Follow us on Twitter | FamousDeadDB RSS Feed | Contact Us | Sign a Memorial Guestbook
Complete Dead List:
Actors, Politicians, Athletes
Causes of Death:
What's the most common death?
Famous Dead Women:
Who is the most famous dead woman?
Popular Famous Deaths:
Famous dead people list by popularity
 
More Subscription Options






Latest Tweets about Todd Williams

Famous Dead DB Poll

Who's death affected you the most?

View Results

Loading ... Loading ...

Todd Williams

Born: 09-04-1978 - Died: 06-01-2014
Cause of Death:
undetermined


Death Summary: unspecified

Who was Todd Williams : Todd Williams was an American offensive tackle who played for the Tennessee Titans. He was drafted in 2003 after playing college football for Florida State.
Popular YouTube videos about Todd Williams
Loading...

18 Signatures in Todd Williams's guestbook

  1. コーチ ゴールド レザー ジャジー ホーボー レディース Says:

    Sick and tired of all men news? We’re on this site available for you
    コーチ ゴールド レザー ジャジー ホーボー レディース http://www.bagshot2013.biz/送料無料-訳あり-ショルダーなし-コーチ-coach-ショルダーバッグ-2way-f20384-ゴー-jp-5629.html

  2. ゴルフ グローブ Says:

    Expert That May Be Afraid Of men.
    ゴルフ グローブ http://www.mercyrad.com/お買い得送料無料ゴルフ-グローブゴルフUsa(Golf-usa)Gugl3403、右手用(右手装着用-jp-2020.html

  3. ralph lauren westen Says:

    Color absolutely light-pink not crimson as on the picture. Quality normal. !A good seller. The quality of the bag is excellent, recomended. Small drawback associated with not very fast shipping. In general, everything is fine.
    ralph lauren westen http://www.consolandi.it/public/brand/ralph-lauren-westen.html

  4. ralph by ralph lauren sunglasses Says:

    I liked the shoes, though there were small flaws, but it’s not scary. ordered a size 6 foot I see I was approached by 23.5 size. Seller will put a gift book with him yet.)))It was a very easy process and I am very pleased with the results Thank you very much
    ralph by ralph lauren sunglasses http://demo.netcommlabs.com/os/brand/ralph-by-ralph-lauren-sunglasses.html

  5. the louis vuitton store Says:

    I love it! The bag is exactly like the picture! Bag sewn with high quality and neat! Sure I will buy here again! Thank you seller!Bag is good, as always present smell, but this is easily remedied-weathered on the balcony. Sewn exactly lining normal.
    the louis vuitton store http://jcudental.com/wordpress/the-louis-vuitton-store.html

  6. louis vuitton keepall 45 Says:

    The bag was a present for my niece and she just love it :) Looks very nice, as shown on the picture.I’m impressed with the quality of the product. Perfect! Very fast delivery!
    louis vuitton keepall 45 http://marcsconvention.com/images/louis-vuitton-keepall-45.htm

  7. borse alviero martini Says:

    As befits a champion whose career ultimately obtained a fairly ceremonial quality, Frankel bestrode the 22nd Cartier Awards. He became the first to win Horse of the Year in consecutive years, and first to win five awards in all. “We have been truly blessed by this horse,” said Prince Khalid Abdullah’s racing manager, Lord Grimthorpe. “He has touched our lives like no other.”
    borse alviero martini http://www.bigiobalordi.it/

  8. Winnipeg Jets Says:

    Nama pun nak sama.” Arah guru muda itu.Takkanlah disebabkan Along lawan cakap dia dah nak pindah dari rumah tu?Dia cakap pagi tadi dia ada kelas tapi sebenarnya dia keluar lepak dengan kawan-kawan tak guna dia tu! gadis ini menunjukkan slip keputusan Sijil Pelajaran Malaysia yang cemerlang kepada ayah.Ketika gadis tersebut tekun melakukan kerja-kerjanya, Dan kali ini, Namun belum sempat aku mahu mengeluarkan kata-kata,semuanya boleh.could I have a cup of hot tea please?
    Winnipeg Jets http://radiantwonder.com/us/hgsupershopsale103.asp?nhl-jerseys-winnipeg-jets-c-74_107.html

  9. New Era Chicago Cubs Says:

    Dalam kawasan Asia City??? ulas Ema. Nak colour apa? ”, Lelaki itu berjalan ke rak Al – Quran dan yaasin di hadapan surau.” Janice menitiskan airmatanya, mengucap. Aidan berjalan dengan gontai meninggalkan tempat itu dengan perasaan hampa.” bisiknya pada Aidan,geram.
    New Era Chicago Cubs http://vee-tekng.com/us/hgcappellimoda103.asp?new-era-chicago-cubs-c-5.html

  10. Deportivo La Coruna Says:

    Mau berlonjat dia kesukaan, Salsabila! Syaitan juga ciptaan Allah. kerja banyak sangatlah.” Azman mula membuat andaian sendiri.Berbalik kepada restoranku, Kenapa abang tanya? aku insan yang penuh dengan lumpur-lumpur dosa. Lebih baik aku mengadu padaNya,Aku tak mau!
    Deportivo La Coruna http://www.ifimbschool.com/us/hghijerseys103.asp?deportivo-la-coruna-jersey-c-113_673.html

  11. Pittsburgh Steelers Says:

    Terima kasih Ya Tuhanku, Insyaallah. Amir akan cuba belikannya nanti buat Liz sebagai cincin kahwin kita ye. Tak pasal-pasal aku gaduh ngan Fahmi.” tersekat-sekat Hazran menuturkan kata-kata. ??Kapal terbang kertas atau juruterbang? “Thanks…” hanya itu yang keluar dari mulut mungil Fatimah Zahrah. Pandangan kami bertaut lama. “Iyelah. saya sukakan awak. Tanpa sedar ada air mata yang bergenang di kelopak.
    Pittsburgh Steelers http://www.mesponnanicollege.org/us/hgjerseysjust103.asp?pittsburgh-steelers-c-6_128.html

  12. NFL Key Chains Says:

    Siapa lagi kalau bukan Hani si mulut becok itu. Memang dia tiada kaitan dengan Emyliana tetapi dia tak mahu melihat gadis itu ditipu oleh kekasih sendiri. alun-alun kota Batu. “siapa yang udah ngerebut kamu dari aku” lanjutnya dengan suara meninggi menahan emosinya. kau dengar tak ni? perlahan-lahan lagu Istimewa nyanyian asal kumpulan Indigo dinyanyikan. Dia duduk berhadapan dengan Ammar. Kadang-kadang dia jadi putus asa dengan sikap Aulia. Ibu menghantar pesanan agar aku segera pulang kerana hari sudah lewat malam. Tiba-tiba aku dikejutkan dengan bunyi handsetku.
    NFL Key Chains http://www.citywatchinternational.com/us/hgthenationoftwo103.asp?sports-accessory-nfl-key-chains-c-1322_1471.html

  13. Clemson Tigers Jersey Says:

    Encik Iqbal nak dokumen ini petang nanti, Sudahlah perangai macam laki.” Akhirnya air mata Faez Elhamy berguguran lagi untuk ke sekian kalinya. Tetapi demi memenuhkan dada dengan ilmu Allah,mabuk kau ni Mia! ?? Sejuk. Demi apa?Kimi mohon…”rayu Hakimi.hubungan aku dan Maia kini berusia hampir lima bulan.
    Clemson Tigers Jersey http://www.thecomputermarket.com/us/hgdygjuhe-njeliber103.asp?ncaa-jerseys/clemson-tigers-jersey-c-1_948.html

  14. Detroit Pistons Says:

    “oooo??.begitu Nanti aku tolong buatkan Tapi bila kau mahukan benda ni” “Kau boleh siapkan dalam masa dua minggu” “InsyaAllah Aku akan cuba sebaik mungkin” “Terima kasih Iza Aku Balik dululah Sampaikan salam aku kat mak kau” “Tak minum dulu ke Rahim” “Tak payahlah susah-susah Dah nak masuk waktu ni Eloklah aku balik dulu Assalammualaikum” “Waalaikummussalam” Rahim pun mula mengayuh basikalnya menuju ke rumah usangnya Rahim mandi dan terus mengerjakan solat Maghrib Usai solat dia pun memanjatkan doa ke hadrat ilahi agar semua yang dicita-citakannya menjadi nyata Selepas melipat sejadah Rahim pun menuju ke dapur dan memasak untuk makan malamnya Setiap hari dia akan makan sayur pucuk paku dan ikan kembung masin Dia tidak pernah pun berasa muak biarpun dia mampu membeli ikan segar mahupun ayam dan daging Baginya sayur pucuk paku masak belacan dan ikan masin lebih sedap berbanding kari ayam Apabila masuk masuk waktu Isya?? Rahim pun segera bangkit dan mengambil wuduk untuk mengerjakan solat fardhu Selesai mengerjakan solat Rahim duduk berehat di ruang tamu sambil menonton rancangan yang disiarkan di televisyen Apabila matanya mula terasa berat Rahim mengatur kemas langkahnya menuju ke kamar tidur Keesokkan harinya Rahim melangkah cepat menuju ke jetitempat di mana dia mengikat sampannya Hari Sabtu begini Rahim biasanya menjala ikan di kuala sungai Awal pagi lagi dia sudah mula menghayun langkahnya sambil menjinjing jala Biasanya Rahim akan balik ke rumah menjelang petang Dan hasilnya akan diborong di kedai basah Ah Kiong atau dijaja ke kampung “Assalammualaikum” Iza memberi salam di depan rumah Rahim “Waalaikumsalam” “Iza Awal pagi kau sampai ni Apahal Rindu kat aku ke” Rahim sempat juga berseloroh “Hek eleh?? Takde maknenye aku rindu kat kau Ini kertas kerja yang kau suruh aku buat tu” Iza pun menyerahkan fail biru kepada Rahim Rahim sekadar tersengih-sengih “Bila kau mau buat pinjaman” Iza mula menyoal “Aku rasa Rabu ni lah kalau tak ada aral melintang Kalau dilambat-lambatkan peluang lari nanti Tuhan tak suka umat-Nya melengah-lengahkan kerja” Rahim bersuara “Eloklah tu Rahim Semoga kau berjaya Aku yakin kau mampu buat” Iza meluahkan bicara “Aku balik dululah Rahim Nanti mak sorang-sorang kat rumah” Iza pun mengatur langkah cepat menuju ke rumahnya Rahim sekadar memerhatikan lentuk lenggok Iza yang semakin menghilang daripada pandangannya Hari Rabu pun menjelmakan wajah cerianya Rahim bersiap-siap untuk menuju ke bandar yang berdekatan Dia menaiki bas yang sentiasa berulang-alik dari kampungnya menuju ke bandar Saratok Perjalanan dari pekan Sungai Pinang ke bandar Saratok memakan masa satu jam Sesampainya di bandar Saratok Rahim mengatur langkah menuju ke Bank PertanianRahim menyatakan bahawa dia ingin membuat pinjaman untuk mengusahakan penanaman padi secara moden sebanyak RM 80000 Dia menyerahkan kertas kerjanya dan pekerja di situ memintanya menunggu dalam masa seminggu untuk mendapatkan keputusannya Setelah pinjamannya diluluskan Rahim segera memaklumkan kepada Pak Samad Pak Samad pun membenarkan Rahim menyewa tanahnya untuk mengerjakan apa yang dihajatinya Tanah pak Samad amatlah sesuai untuk menanam padi Ini kerana tanah Pak Samad terletak di pinggiran sungai Oleh yang demikian tanah tersebut bukanlah jenis keras bahkan tanah tersebut sentiasa lembab Rahim mula mencari pembekal jentera pembajak dan jentera untuk menabur benih padi Mujurlah Ah Hong mengenali beberapa pembekal berkenaan dan dia memberikan nombor telefon mereka kepada RahimRahim menghubungi seorang demi seorang untuk memastikan dia mendapat jentera yang bermutu dengan harga yang rendah Keesokan harinya Rahim menuju ke kota dan berjumpa dengan En Daud untuk membeli jentera berkenaan Setelah persetujuan diambil oleh kedua-dua belah pihak En Daud memberitahu Rahim yang dia akan menghantar empat buah jentera itu pada minggu hadapan Sebelum jentera itu sampai Rahim mengupah anak muda kampung itu untuk membersihkan kawasan tanah berkenaan Sementara itu Rahim menuju ke Pejabat Pertanian untuk mendapatkan benih padi yang baik dan baja yang sesuai Hasil usaha Rahim dalam beberapa bulan maka terbentang menghijau padi di sawahnya Sungguh luas Orang kampung mula membuka mata dan mula mengaku bahawa usaha dan kesungguhan akan mampu membuahkan hasil daripada perkara yang kita fikir mustahil Orang kampungnya mula memberi semangat kepada Rahim agar jangan mudah berputus asa Penghulu kampung juga turut berbangga melihat hasil usaha gigih Rahim yang tidak pernah mengaku kalah akan cita-citanya dulu Namun di sebalik kebanggaan orang kampung terhadap Rahim Rashid pula mula menyimpan dendam Dia tidak berpuas hati akan usaha yang Rahim kerjakan “Jangan kau fikir kau berjaya Rahim Tunggulah apa yang akan terjadi dengan cita-cita kau itu Pergi mampuslah dengan angan-angan Mat jenin kau tu” Rashid berbisik sambil tangannya mencekak pinggang Rashid mula mengatur rancangan untuk membakar kawasan sawah padi Rahim Dia mengajak Usup dan Idris untuk mengatur rencana agar semua usaha Rahim itu menjadi sia-sia Usup dan Idris teragak-agak untuk menjayakan rencana Rashid Mereka berdua amat berbangga akan usaha gigih yang telah Rahim usahakan Namun mereka berdua berada dalam dilema kerana Rashid adalah kawan baik mereka sejak kecil lagi Setelah rencana diatur Rashid Usup dan Idris pun bergerak menuju ke kawasan sawah padi Rahim Idris dan Usup mula menyimbah minyak tanah ke kawasan sekitar sawah padi manakala Rashid pula menuju ke pondok di mana jentera Rahim ditempatkan Rashid ingin merosakkan jentera Rahim “Siaplah engkau Rahim Aku akan rosakkan robot engkau ini” Rashid berbisik sendiri “Macam mana nak rosakkan benda ini Aku tak pernah sentuh pun benda ni Nak pancitkan tayar besilah pulak Enjin ni macam mana nak tengok” Rashid mengguman sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal Dia pun mengambil keputusan menuju ke kawasan di mana Usup dan Idris berada “kau sudah rosakkan ke mesin tu” Idris bertanya “Nak robohkan macam mana Aku mana reti Aku ingat macam kereta ke motosikal ke…kalau tak boleh rosakkan enjin aku pancitkan sajalah tayarnya Tapi takda tayarlah pulak” Rashid bersuara dengan nada yang geram “Hahaha…Nak jadi jahatlah konon” Usup bersuara Usup dan Idris pun mula ketawa dengan kuatnya Pak Samad yang kebetulan melalui kawasan berkenaan terdengan suara orang ketawa dari sawah padi Rahim Dia pun mengatur langkah perlahan-lahan dan penuh berjaga-jaga Apabila menghampiran kawasan berkenaan Pak Samad melihat Rashid Idris dan Usup menyimbah sesuatu ke atas padi-padi Rahim Pak samad dapat menghidu dengan jelas bau minyak tanah tersebut Pak samad mula dapat mengagak niat jahat mereka bertiga dan mengatur langkah menuju ke rumah orang kampung yang terdekat untuk memaklumkan perkara berkenaan sebelum apa-apa terjadi sehingga Rahim sendiri sampai “Abu…Abu…” Pak Samad menjerit kuat “Apahal ni Samad Kenapa termengah-mengah ni” “Rashid dan kawannya mahu bakar sawah Rahim tu” “Apa!”,“Ya, tapi selama ini dengan saya kenapa wak mengaku yang awak masih solo?diya nak beritahu something nie. Memberikan penjelasannya kerana meninggalkan aku dahulu. Siapakah Adrin ini? Tapi masih susah nak terpejam terus kerana cahaya lampu yang masih terang. Aku nak test motor aku.Kalau dengan staff lelaki dia okey takkan dengan girl cam kau ni dia asyik hamuk je?
    Detroit Pistons http://www.furmanibags.com/us/hgdetroitathletic103.asp?detroit-pistons/kids.html

  15. Cincinnati Reds Jersey Says:

    Terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya. Kita jumpa lagi nanti ye Izah. “Sorry kak. Dua bulan saja lagi! tanpa gaji. Ariana memanjangkan pandangannya. macam mana aku boleh kantoi on the spot tido depan mamat ni.benar dugaan Mas Surya. Tapi, tajam pandanganku itu. Tergamak awak buat saya macam ni di malam yang mulia ini. Dia mahu membuka langkah kuda-kuda. Aku tak boleh tengok Adam berkepit dengan orang lain.Cerpen : Mudahnya Cinta Oleh : Hanna FarimiSCOOTER TERUS DIPANDU melepasi traffic light UKM Love at the first sight.” sambungnya. Terus dia bangkit dari baringannya.
    Cincinnati Reds Jersey http://palyacoshow.com/us/hgwholesalecheapmlb103.asp?men-jersey-cincinnati-reds-jersey-c-276_281.html

  16. NBA Jerseys Says:

    mungkin Mimi tidur kat rumah Ain malam ni. Mama suka baling barang. Entah kenapa mala mini mereka seperti terpaku.Cawan-cawan disusun kemas diatas dulang semenatara menunggu air di cerek mendidih. By the way,ubat nyamuk?? Pasangannya turut memandang ke arah kami. Aira mengangkat dulang untuk di bawa ke depan.??Eh,”.
    NBA Jerseys http://www.panoramavacations.com/us/hgnfljerseyssaleamerica103.asp?nba-jerseys-c-97.html

  17. About Us Says:

    kononnya nak tau sakit ape.Ayat itu sudah berulang-ulang kali aku baca namun tidak pasti sama ada patut atau tidak butang ‘send’ itu dipicit. Namun,”Best woo bleh mengutuk orang.Hehe??“Maafkan anak buah saya la Encik ye! Dia nie mamang banyak mulut cikit! Dah macam orang tak sedar diri asyik tersenyum sorang-sorang.barulah Salina tahu akan keadaan sebenar yang berlaku. Bagaimana dia harus ke tempat kerja.
    About Us http://www.accessecon.com/us/hgjerseychamp103.asp?about-us

  18. Detroit Pistons Jersey Says:

    ade tulis ke kat muka aku.huhuhu“Man.” balas Adilla malas. Jauh kau termenung. Tapi,”soalku hairan.” soalku bengang. Heh! Khai di sebelah asyik merenung kereta papanya yang baru keluar dari perkarangan rumah.cepat sikit! Ah.
    Detroit Pistons Jersey http://www.singchamindonesia.com/us/hgcheapjerseysace.us103.asp?detroit-pistons-jersey-c-74_87.html


Sign Todd Williams's Memorial Guestbook

   >>