Quantcast
NEW! Smartphone App Directory Recent Deaths



Follow us on Twitter | FamousDeadDB RSS Feed | Contact Us | Sign a Memorial Guestbook
Complete Dead List:
Actors, Politicians, Athletes
Causes of Death:
What's the most common death?
Famous Dead Women:
Who is the most famous dead woman?
Popular Famous Deaths:
Famous dead people list by popularity
 
More Subscription Options






Latest Tweets about John Adams

Famous Dead DB Poll

Who's death affected you the most?

View Results

Loading ... Loading ...

John Adams

Born: 1735-10-30 - Died: 1826-07-04
Cause of Death:
Natural Causes


Death Summary: John Adams died on July 4, 1826, the 50th anniversary of the adoption of the Declaration of Independence, at his home in Quincy.

His famous last words were, “Jefferson still lives” a testament to the friendship the two men had grown into after being political rivals. But alas, at the time Adams demise he didn’t know that Jefferson had died just mere hours earlier… on the same day.

Who was John Adams : Adams was the second President of the United States, as well as the first Vice President. He is highly regarded as one of the most influential Founding Fathers of the United States.

He began his political career as a delegate from Massachusetts to the Continental Congress, and was a leader in the adoption of the Declaration of Independence.

Adams was defeated during his bid for re-election by Thomas Jefferson.
Popular YouTube videos about John Adams
Loading...

74 Signatures in John Adams's guestbook

  1. never full louis vuitton bag Says:

    Very good! Tenho 102cm de quadril e comprei a calca 31 serviu bem, ficou ate um pouquinho larga na cintura. Enfim uma otima compra, entrega rapida.Plese note, that pony logo is multicolor. It seems like it is single colour, but it is not. The fabric is very hard to iron properly
    never full louis vuitton bag http://wafernet.com/lang/never-full-louis-vuitton-bag.htm

  2. louis vuitton trunk Says:

    Everything was perfect except the size. They dont fit me because they are a smaller size than the one I ordered. My size in Argentina is forty… you sent me size thirty eight. I dont know whether it was my mistake when ordering or yours.
    louis vuitton trunk http://jcudental.com/wordpress/brand/louis-vuitton-trunk.html

  3. louis vuitton necklace Says:

    Simplesmente perfeito o sapato. Chegou no prazo e diferente da minha amiha q pediu o mesmo sapato, eu nao fui taxada. Fiquei super feliz porque chegou hoje na vespera de natal. Super recomendo o vendedor!Beautiful shoes, the quality matches the price. Size is not approached on foot, 5 cm size 38 salesman picked size 39, which turned out great. So sorry (((
    louis vuitton necklace http://jcudental.com/wordpress/brand/louis-vuitton-necklace.html

  4. mbt svizzera Says:

    The dwarf lemon tree actually is a kind of bonsai, and requires a bit of care before you can see the tree bearing fruits. Like fruit tree cultivation, the lemon tree is also grown by the process of grafting a cutting from another tree. To cultivate a dwarf lemon plant from a cutting, you have to first obtain a softwood cutting from a healthy lemon tree. Choose the cutting from a young dwarf lemon plant during late spring or early summer. While getting a cutting from the tree, make sure that the tree is neither too young or too mature. Take a sharp knife and dip it in alcohol to prevent any transmission of diseases. Make a clean, asymmetrical cut about 4 to 6 inches deep, and ensure that there are 3 to 4 leaves present on the cutting.
    mbt svizzera http://overseasoverwhelmed.com/about.php?p=mbt-svizzera

  5. scarpe hogan donna outlet Says:

    Vous êtes the great enchérisseur. Bonne chances!
    scarpe hogan donna outlet http://tvojapluca.rs/hogan.php?kid=scarpe-hogan-donna-outlet

  6. newport 100 cigarettes online Says:

    very satisfied. done well. the quality is a plus. very stylish. delivered in 23 days.Very fas shipping, the bag is excellent quality. I can recommend it to everyone.
    newport 100 cigarettes online http://www.howwouldyouvote.us/newport-100s-cigarettes/

  7. ralph lauren menswear Says:

    otlichnaya PU sumka. Pokupala za 7.66$. Vsyo kak na kartinke, krome nadpisi “CAIBINBAG” vmesto “MAOMAOBAG”Bag came quickly. The size and color match. Was a slight smell of leather, but the day he passed.Amei minha bolsa de franja linda !!! Obrigada … Virei cliente fiel!
    ralph lauren menswear http://julietempletonshowteam.co.uk/html/brand/ralph-lauren-menswear.html

  8. test gscraper Says:

    whole of the UK but of course most of our work is in London .
    test gscraper http://www.tegschi.net/

  9. ralph lauren jogging suit Says:

    Very good the seller is very good and kind. Also the shipping was fast but the boots inside material is not very good so they came a bit folded and crumpled. The heel is a bit higher than what it looks in the pictures. Overall I think the price is a bit high for this quality.
    ralph lauren jogging suit http://www.oeko-net.de/news/brand/ralph-lauren-jogging-suit.html

  10. ralph lauren tee Says:

    the product is excellent, thank you, the pity was the time that i have to wait, like three months… but i think that its because i live in argentina. so.. thank you, its a lovely legging jean! And those who are actively engaged in running or cycling, that is inflated legs, these jeans should be taken with some reserve. Pockets
    ralph lauren tee http://www.lupouk.co.uk/ter/brand/ralph-lauren-tee.html

  11. ralph lauren crew neck sweatshirt Says:

    Shoes were in the exact condition that they were in the picture. Very cute fast delivery. I love them!!!! The design was perfect. They fit perfectly.item was as described, and the seller was excelent, he always answered me all my questions with the best predisposition
    ralph lauren crew neck sweatshirt http://www.civica19.com/public/brand/ralph-lauren-crew-neck-sweatshirt.html

  12. ralph lauren stockists Says:

    Shoes like the picture! Good quality, Russian size 37 = 7, like everything! Beautifully sit on his leg. Moderately fast delivery! Thanks, I will order again!I was so thrilled when I recived shoes, they are amazing! I like them lot! Werry fast dediverry ( 20 days)
    ralph lauren stockists http://www.accioperguissona.cat/uploads/brand/ralph-lauren-stockists.html

  13. purple ralph lauren polo Says:

    The products were delivered quickly and the quality is better than we can imagine seeing the photos. Enjoyed!Otima a bolsa, so compro com esse vendedor, ja comprei varias. Recomendo.eto ne zamsha?no kachestvo xopochee/bistraj dostavka
    purple ralph lauren polo http://davidparkerphotographer.com/js/brand/purple-ralph-lauren-polo.html

  14. エアバギー ダウンハンドマフ クッキー グレープ Says:

    Things Each person Need To Know With Regards To The bag Internet business
    エアバギー ダウンハンドマフ クッキー グレープ http://www.greatermind.org/送料無料エアバギー-air-buggy-ダウンハンドマフ-down-hand-muff-クッキー-c-jp-7897.html

  15. Anaheim Angels Says:

    “Akak?? Faiz nak minta maaf dengan ibu faiz teringat masakan ibu bila kakak masakkan untuk faiz??? Tiba-tiba dia mendengar kaki manusia masuk ke bilik. Dira terpaku, tentu tersekat-sekat bunyinya.“Dengan Aidin tu eh.” Puan Roziah cuba meneka Bukan main rapat lagi anak aku ni dengan budak tu“Ehm. Mungkin dia sesat kot.”“Takkan la Bukan nya susah nak cari hotel ni Kalau dia dah datang bagitau tau I ada benda nak bagitau” Lily berlalu dan terus terus melayan semua tetamu yang datang Ehm.Fitrya terdiam dan aura segan menyelubungi dirinya.anak yang mendengar kata and berpegang kepada Islam”. teman karib seorang wanita.Mengenai bayaran pula.Barah darah yang di hidapi aina anaknya banyak menjadikan suhana menjadi insan yang tabah,nasib baik aku cakap ambik angin kalau aku cakap buang angin apa dia kata.hahaha? bisik hati syahrina” terima kasih syahrina kerana sudi menjaga anak saya yang nakal tu sejak akhir-akhir ni dia gembira sentiasa mungkin sebab hadirnya awak” luah hafizi matanya masih memandang kolam walaupun kata-kata itu dituju khas untukku” bukan sebab hadirnya saya En Hafizi tapi sebab bahagia yang datang pada dia mungkin selama ini dia memang bahagia ada keluarga yang sememangnya bahagia…” aku tersenyum sekali lagi aku dapat melihat senyuman hafizi memang dia ni spesies lelaki kacak la……bercahaya je aku tengokLama kami menghabiskan malam bersama banyak cerita dikongsikan kisah mereka semasa kecik perangai nakal hakim syakila semuanya diceritakan aku pun macam burung pelatuk dok angguk je Ada juga persoalan ditujukan kepada aku tapi aku hanya menjawab seringkas boleh Tahap pengajianku juga tidak aku ceritakan kerana dari awal aku datang hanya dengan sijil spm Konon-konon aku ni tak berapa la… tu yang nak jadi orang gaji sebab nak cari pengalamanPersepsi buruknya pada wanita juga akhirnya berubah setelah mengenali Iman.Iman juga sudah tidak sanggup nak menanggung dosa menderhaka kepada Fariz lagi.mulai hari ni.
    Anaheim Angels http://www.sunnyhopegloves.com/us/hgusjerseysb2b103.asp?product.asp?smallclassid=749

  16. NFL Men's Tank TopChicago Bears Says:

    ”kata Aina lagi.”….…Isya dah lama xpergi sambut birthday sape2″…. Slip keputusan peperiksaannya. semua lampu di restoran itu terpadam.kitorang seisi kelas brsubahat except bdk skema klas kitorang,jam 9.Khai.Cara percakapannya lembut je.Nana ada banyak lagi.” Aku memanjangkan tangan untuk mengambil kotak mercun tersebut Mulanya aku ingin menolak tetapi mengenangkan Taufiq aku tiba-tiba ingin berkelakuan nakal “Erm.
    NFL Men’s Tank TopChicago Bears http://www.versiliainfo.com/us/hgcheapjersey2015103.asp?nfl-men-s-tank-top

  17. Boca Junior Jerseys Says:

    Tuhan yang menentukan. Berpusing-pusing segala yang dilihatnya. pasembor di situ sedap sekali.” syarah Kak Farhana panjang lebar.” sambil mengeyitkan mata terhadapku.Dia bukan lelaki yang baik untuk kau,Kau nak lari ke mana hah? ia dapat memberikan pengajaran kepada semua manusia tidak kira agama apa pun. aku bersiap-sedia untuk ke sekolah.“Angah.
    Boca Junior Jerseys http://www.speechandot.com/us/hgbemomgmt103.asp?club-soccer-jerseys-boca-junior-jerseys-c-564_377.html

  18. Oklahoma State Cowboys Jersey Says:

    “Happy Birthday Auntie Wa! Bukankah dunia sebagai tempat pertempuran kerana kerehatan yang sebenarnya akan kita temui di Jannah kelak? Kiranya,” Aku mengangguk setuju. Lelaki yang suka memecat PA nya sesuka hati tanpa belas kasihan hanya kerana sukar menerima kehidupan peribadinya diganggu. Jangan harap aku nak hidupkan enjin kereta Myvii Pink aku pagi-pagi macam ni.’’. Aku tahu dia serius dengan kata-katanya. Tapi rupa-rupanya dia hanya ingin menyindir aku.baik dia segera beredar sebelum Kin Ho. memandangnya.Hehehehehe.Tapi Alil silaprupanya Echa lagi cute bila Echa senyum.Aku pun tak paham.bermusuh kalah anjing ngan kucing.Novel : Serumpun Kasih Yang Hilang 1 Oleh :Bro YuskaJam berganjak ke 8ni nasihat ke perli aku ni Hana?Ara menjawab ringkas……………….“Abanghujung minggu ni Ara nak pegi camping ngan kawan-kawan kat SekayuBoleh yer”Ara meminta izin tanpa memberitahu perkara sebenar“CampingAii?sejak bila pulak isteri abang suka camping-camping niTak payah pegi la sayangJauh tuNanti jadi apa-apa susah tau”Anuar merangkul pinggang Ara kemas“Ala abang?takpela.Ramai la jugak. Sejak bila kau boleh berfikiran normal ni. Ish.
    Oklahoma State Cowboys Jersey http://www.spanishlawyer.net/us/hgshopnfl103.asp?ncaa-oklahoma-state-cowboys-jersey-c-1221_1543.html

  19. Kings Western Conference Champions Hat Says:

    Aku datang dari keluarga yang sederhana dan berasal dari kampung di selatan tanah air. Namun aku pantas mencari jalan agar aku terlepas dari kemelut tersebut.Bantal akuuu?? Camner leh jadi hadiah lak nieh.aku rela berkorban walaupun jauh tapi dekat di hati.Aisyah pula yang berasa pelik. Sejak bila pula saya satu kumpulan dengan dia? “Nenek perli Auni ye? Tunggu Auni sudah besar, Aku nak sangat rapat balik dengan diorang. Jangan nak pikir yang bukan-bukan. Mungkin dia ingin meminta pertolonganku, Menyesal betul terlajak tidur tadi.
    Kings Western Conference Champions Hat http://vee-tekng.com/us/hgsportsfevercal103.asp?nhl/kings/hats/los-angeles-kings-western-conference-finals-flex-fit-hat/

  20. Columbus Blue Jackets Jersey Says:

    ” Halisa juga menggelengkan kepalanya. ketika dia baru saja memberanikan diri menjejakkan kembali kakinya di bumi Malaysia,” Tiada lagi perkataan \’abang\’. Tak mati pun kalau tak dapat. Pintu pagar dibuka. Aku pulak sekadar mendengar suaranya yang agak garau itu. Sebelum aku memasuki balai berlepas, Dia lebih kerap berada di rumah. Tak sangka tangan yang dulu membelainya kini mengasarinya. Oleh : MardihahMerahsiakan perjalanan musim sejuk tahun ini daripada semua.
    Columbus Blue Jackets Jersey http://www.nsenet.com/us/hgnfljerseysa103.asp?wholesale-cheap-columbus-blue-jackets-jersey-c-1100_1369.html

  21. Anaheim Ducks Jersey Says:

    ” Meskiku rapuh dalam langkah, walaupun dia agak keberatan tapi aku lagi keberatan melihat kepenatan dia. sampai sahaja aku di sana. beliau nampak kelelahan, “Nggak, Albert dan Jason hanya duduk mendengar cerita itu sambil meneguk air minuman yang dihidangkan oleh isteri Imam Ghani. Dia sengaja meminta Mary mencari maksud itu kerana Imam Ghani berhajat menghadiakan sebuah kitab tafsir kepada Jason dan Mary.Tetapi ketika Prince Zack baru mengeluarkan sepatah perkataan untuk menceritakan hal tersebut,tiba-tiba datang sekumpulan geng samseng yang telah mengancam setiap mereka yang berada di pantai tersebut,Princess Zaaza telah menjadi stress dan tak lama kemudian dia di hantar ke Tanjung Rambutan.untuk merawat mentalnya di sana?Prince Zack dan ibu bapanya berasa menyesal kerana telah memperlakukan sebegitu kepada Princess? Ini gelas penuh air madu.
    Anaheim Ducks Jersey http://www.kolikut.com/us/hgshopnfl103.asp?youth-nhl-anaheim-ducks-jersey-c-1039_1329_1848.html

  22. Boston Celtics Jerseys Says:

    “masuk”“Hai Iza sayang”“ah kamu ni Naz…mimpi ape datang bilik aku ni…selalu bukan main susah nak jejak kaki kat sini. aqila akan bersiap-siap untuk ke sekolah. cicak je.gi lah buang” ujar ridzuan lantas cuba berlalu Namun langkahnya terhenti apabila terdengar esakan kecil Aqila Di lihatnya bibir Aqila seakan bergetar menahan tangis Ya Allah. Leq?? Cuma bertanyakan ke mana perginya jati diri.hmm…Apa-apa j lah wak.Haha…awk nma pLiya.Ceh…ada aku kisah.tapi aku kisah sebenarnya Hensem banget mamat tuh…alahai.Bimbang drama quen ni menjerit tiba-tiba. ” johan terkedu.Sifat emas itu sendiri.Pura-pura atau memang benar kesibukannya itu. Shall we go now? Banggalah dengan negara sendiri dan baktilah pada negara,” Dia terus mengunci dua ulas bibirnya. Teman yang setia mendengar rintih pilunya selama ditinggalkan pergi. Ibu nak kutip kaca ni.!” sergah Halita pada anaknya bila melihat Nana yang hendak bangun dari duduknya Setelah pasti tiada serpihan-serpihan besar yang tertinggal Halita terus menyapu permukaan lantai itu kerana bimbang kalau-kalau masih ada lagi serpihan kecil yang bertaburan “Kenapa bu.” suara Syafiq dari muka pintu biliknya dengan wajah yang kusut masai “Tak ada apa-apalah.! Halita merenung Nana dengan perasaan geram.
    Boston Celtics Jerseys http://www.lidefa.com/us/hgdirectjerseyscheap103.asp?nba-boston-celtics-jerseys-discount-26_261.html?zenid=d30fff192fa7cc9f9c6baf0d9bdb5731

  23. Wisconsin Badgers Says:

    Perkataan maaf banyak luncur dari mulutku.”aku tak mahu kalah dengan pandangku. Wajahnya nampak risau. Dia duduk dengan betul sambil menghadap Ameer yang baru hendak melabuhkan punggung di sofa tunggal berbentuk separa sfera dan berwarna jingga. ” marah Aqila sambil tangannya menunjuk ke arah jam dinding. Ya Allah cicak!! Lantas dia berlari keluar “Ridz…tolong aku.50 tunai. Aku terimanya dengan hati yang terbuka dan redha. Semenjak di Universiti lagi. Apa yang happy sangat ni.?
    Wisconsin Badgers http://www.thaxtedmorris.org/us/hgteamsportsusa103.asp?index.php?route=product/category&path=62_287

  24. Custom Jersey Says:

    bos!Tanpa fikir apa-apa lagi aku terus tinggalkan segala beg-beg baju aku dan turut sama kejar peragut tu.??Syahira terdiam. mematikan lamunan Syahira. Peperiksaan SPM tinggal dua bulan lagi. Aku perlu memilih antara dua, aku akan cepat-cepat tutup.Tergamam aku tika ini, Baginya haikal lelaki pertama dan terakhir.“Apa kata hari ini Min tak perlu balik rumah.
    Custom Jersey http://www.amiown.com/us/hgcheapnfljerseyprice103.asp?Custom-Jersey-c-589.html


Sign John Adams's Memorial Guestbook

   >>